loading...
بـــــــــرگ زنــــــدگـــــــی پــــــــــــویـــــــــــا
ح.علامه بازدید : 1 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نام داستان:«خوشبختی  را انتخاب کنید.»   برگ زندگی شماره 965

پیرمردی به علّـت برنده شدن در مسابقه و دریافت جایزه در برنامه ی مشهور تلویزیونی ظاهر شد.او با روحیّه ی عالی و بذله گویی اش؛ توجّه مخاطبان را به خود جلب کرد.

مُـجری مشهورِ برنامه از پیر مرد سوال کرد: «به سادگی می توان پی برد که شما مرد خوشبختی هستید، ممکن است راز خوشبختی خود را بگویید تا من نیز توجّه خود را به آن معطوف دارم.» پیر مرد جواب داد:«مثل آب خوردن است پسرم!! وقتی صبح از خواب بیدار می شوم ، دو راه حل بیشتر ندارم.یکی از آن ها خوشحال نبودن است.»

«من از شما می خواهم بدانید که من بر خلاف ظاهرم آن قدر خِرِفت نیستم.من آن َقدر زرنگ هستم تا خوشبختی را انتخاب کنم.من فقط ذهنم را وا می دارم تا شاد باشد ؛ این است رازی که شما در پی آن هستید.»

منبع: کتاب «اندیشه های خوب برای همه» نوشته ی پرامُد ویجی باترا،ترجمه ی هیبت الله اسدی ؛ انتشارات به نشر،مشهد،چاپ سوم1389 ، صفحه ی 290ـــــــــــــ

*** شما می دانید که : «شادی یک مقوله ی درونی است.» و سوالِ ما : «آخرین باری که از ته دل خندید چه زمانی بود؟ چــرا؟» و سوال دوم:

« با تصوّر کردن چه موضوع مثبتی در ذهنتان می توانید احساس خوشحالی کنید؟»         ** قدرت تصوّر از واقعیّت بیشتر است.   ــــــــــــــــــــــ

بدی هایم را به خودم بگو ، خوبی هایم را به همه. دوستان عزیز سلام

ضمن سپاس و تشکر از همراهی شما خوبان و ارادتمندان به «برگ زندگی»،تصمیم گرفته ایم تا در هر شماره فضای کوچکی را برای اطّلاع رسانی برخی محصولات و خدمات اختصاص دهیم. لذا: نظر شما در این باره چیست؟   آیا شما اشخاص حقیقی یا حقوقی می شناسید که علاقه مند به معرفی محصول یا خدماتشان در این پروژه باشند و به ما معرفی کنید؟؟ پیشاپیش از همکاری ها و راهنمایی های شما صمیانه سپاس گزاریم.

باسپاس و احترام «مدیر پروژه ی برگ زندگی»

ارسال سوال ، نظر؛پیشنهاد و همکاری به شماره ی 30007650002818 و یا تماس با شماره ی تلفن: 05126231861 www.Rw24.ir

با آرزوی معنویت؛سلامت وثروت.                             کاری از.......                  965

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 16
  • بازدید سال : 20
  • بازدید کلی : 182